jööntes blogg 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av jonte 8D - 31 januari 2012 21:51

japp,

blev den bra..

nt de minsta xDD

men orkar nt göra om den (Y)

släpper den imorron :DD


guuuud natt 8D

Av jonte 8D - 31 januari 2012 20:13

nästan iaf :)

den blir nog klar ikv :)

Av jonte 8D - 31 januari 2012 18:27

MIN FOT E LÄKT, JAG KAN GÅ, SPRINGA, HOPPA AJ ALLT SOM VANLIGT.. DE KÄNNS NT ENS 8DDD

fast jo :)
fast ja kan gå (Y)

jobbar me filmen på msp (Y)
nu ska ja käka pizza 8DDD


 


donken o pizza, great 8DD


haar'e 8D

Av jonte 8D - 30 januari 2012 20:46

ja har ont i foten :c

stuka den på träningen (Y)

kan nt ens stödja på den 8DDD
heja :DDDD

okej, nu e ja negativ :c

men nu får ni ett inlägg om en stukad fot c:

de va en gång en jonte som skulle springa lite, helt plötsligt så trillade han o trampade fel :)

SEN SATT HAN DÄR RESTEN AV TRÄNINGEN O SPELADE PÅ EN POLARES MOBIL :D
oj caps :s


haar'e 8D

Av jonte 8D - 30 januari 2012 16:55

jag vet att ja nt bloggat idag heller men plugget tar så mkt tid >.<

elr ja.. idag va ja ju me kompisar men ändå (a'

kan nt lova blogging imorron heller :c

ska träna om en halvtimme  typ så ska snart byta om o så c:

ja har börjat me händer bilden så den ska väl dyka upp i veckan (Y)

vettifan om den blir bra men jaja :)

såhär långt har ja kommit :


 


den ska bli såhär:


 


haar'e 8D

Av jonte 8D - 29 januari 2012 20:32

ja sa ny design.. orka nt xDD

ja fixa bara en ny header för de kan ju nt stå stöten när ja e hemma elr o.e

iaf, den blev väl nt sådär jättefin men jaa... :DD

mst bättra mig på att blogga ja vet men ja har ju varit borta o så så nu ska de bli bättre (Y)


haar'e 8D

Av jonte 8D - 29 januari 2012 19:52

förlåt för ja nt bloggat men har nt varit inne på datan ;s

förrensten vf säger man förlåt att ja nt bloggat ?

ja bloggar ju nu 8DD
men ja ska iaf fixa en ny design o den bilden -.o

vet nt var ja ska få händerna ifrån men jaja c:

imorron e de skola, e ja taggad? :DD
nt för ett öre c:

men ska göra en film på msp också 8))

till tävlingen 8DD
fast ska nt avslöja mera... GUD VAD BUSIG JA E NU 8DDD
okej, tagga ner jonte o.o


haar'e 8D

Av jonte 8D - 28 januari 2012 16:22

hhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj

ja e hemma nu c:
åkte igår drf blogga ja nt c;

ska på släktkalas ikv Cx

nu sitetr ja mest här me mitt huvvevärk :c

ska väl ta tag i redigeringen nu c:


haar'e 8D

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards