jööntes blogg 8D

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

OM HEADERS... :o

Av jonte 8D - 1 januari 2012 21:42

ni vet kanske att ja gör headers?

iaf nu vet ni :D
och jag har bestämt att jag gör ett inlägg om de ist för att få en massa kommentarer om de (Y)

(brist på liv)


OBS... bara transparent till bloggplatsen.se


jag gör bara designer till dom jag är vänner med på msp!!

annars blir de inga bra bilder typ ;s

sen så har jag kommit på att jag ska göra små "paket" som man kan beställa x))

HAHAHA, no-life jonte xD


paket 1:

 vanlig header, (nt transparent) + matchande bakrund -  GRATIS


paket 2:

vanlig header + matchande bakrund + hejdåskylt - 1 AUTO


paket 3:

transparent header och bakrund - 1 AUTO


paket 4:

transparent header och bakrund + hejdå skylt - 2 AUTOS


familjepakatet (XD):

transparent bakrund och header + hejdå skylt + muspekare - present från lista om jag har ngt där annars 4 autos x))


om ni är intresserade maila på msp och skriv vilket paket, vilka färger (minst 2) ni vill ha, vilka kläder och vilken animering (Y)

och om ni har ngt bild i huvvet så skriv den också :D

sen när du fått svar tbx att de är okej.. då får du skriva lösen och vad bloggen heter :D


okej.. jag vet ju nt ens om ngn vill men hade tråk xDD


 


 
 
Lisabethe

Lisabethe

7 januari 2012 10:43

Hayy! xd
Ville bara säga astt familjepaketet och paket 4
e lika dana o.o''
Eftersom att du har visat på bloggen hur man gör så att
man får en muspekare lixom xd (tror jag O.O)? xp

http://www.lisabethe.bloggplatsen.se

jonte 8D

7 januari 2012 14:13

ja men många failar på muspekaren ;)
alså man glömmer att ta bort lite av koden så får man cp reklam när man scrollar ner i bloggen ;p
så därför.. :)
sen kanske alla inte fattar med muspekaren osv.. ;)

 
Coco

Coco

24 januari 2012 22:07

Haaj jönte familjepaket tack c: Säg till när jao ska betala elr om du ens ska göra en header osv O.O (via mejl)
Aja, vi hörs grabben
/Coconöten

http://cocothekorv.bloggplatsen.se

jonte 8D

25 januari 2012 21:30

höjj coco 8D
alså ja skulle göra till brudmagneten men han har nt hört av sig ;o
vi snackar mera på msp 8D

 
Heaven Leigh

Heaven Leigh

16 februari 2012 21:50

vad menas med hejdå skylt?

http://fantas.bloggplatsen.se

jonte 8D

17 februari 2012 09:50

en sån //jonte skylt fast med ditt namn :)

 
Maja.bäst1701

Maja.bäst1701

26 februari 2012 15:04

Paket 3 tack! ;D På msp heter jag Maja.bäst1701
Vi skulle kunna bli vänner medans du gör headern o det, men sen om du vill kan du ta bort mej som vän 8DD

// Ha de gött ;D

http://Mspmajsen.bloggplatsen.se

jonte 8D

26 februari 2012 20:02

1. jag blir nt vän med fler
2. gör bara till vänner
3. tyvärr :)

 
Maja.bäst1701

Maja.bäst1701

27 februari 2012 17:55

Okej! ;)

http://Mspmajsen.bloggplatsen.se

 
Ella

Ella

13 mars 2012 14:23

Hej jo... Hur får du så det står tryck här och kom till msp? :)

http://mspkulis.bloggplatsen.se

jonte 8D

13 mars 2012 17:19

pixlr.com + menyavdelningar :)

 
Ingen bild

matti=snygg //Matti

13 mars 2012 17:34

Heej Jonte ;DD
Ja undrar om du skulle kunna fixa en header till mejj..

P.s Bloggen Heter MspMatti.BloggPlATSEN.Se

jonte 8D

13 mars 2012 19:36

gör bara till vänner tyvärr :)

 
becca18

becca18

16 mars 2012 21:30

JA VILL HA PAKETET INNAN FAMILJE PAKETET O.O
JAG ÄLSKAR DIN BLOGG 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Slut ^^

http://funny-bunny.bloggplatsen.se

 
Vizzel O.e

Vizzel O.e

4 april 2012 13:41

Jah vill ha familjepaketet...
JAH ÄLSKAR DIN BLOGG!!!
Jah heter ThereseStar på msp, vill gärna bli vän!

http://msptezzi.bloggplatsen.se

jonte 8D

4 april 2012 17:49

gör bara till vänner som jag sagt och vi är inte vänner, så tyvärr..
enda chansen är om du lyckas vinna en av mina tävlingar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonte 8D - 10 april 2012 18:35

äntligen efter några timmars slit + mat pauser så är bloggen klar :DDDD   HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTEES.BLOGG.SE   HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTE...

Av jonte 8D - 10 april 2012 15:24

till blogg.se :) jag är så trött på bloggplatsen så de e sjukt o.e sen kommer ju aldrig appen heller... :( men iaf, jag ska försöka fixa kodmallarna själv, annars ska linke hjälpa mig,.. vare sig hon vill de elr nt... :)))   så de är vad ja...

Av jonte 8D - 10 april 2012 08:41

Hejsan allihopa :DDDDD jag är sjuk idag så ja, de är ju kul för er eftersom de betyder att jag kan blogga men tråk för moi :( alså pallar nt blogga just nu .. Ska nig bara sova en stund .. :)) hajdoo :D...

Av jonte 8D - 9 april 2012 20:42

Heyy alla :))) om ni undrar varför jag inte uppdaterat så bra är de för att jag bloggar lite mer på mspswaag :D så om här inte är ngt nytt inlägg, kolla där :)))) där e förresten frågestund ned mig, linke, saff och skrill :DD jag känner mig ganska sj...

Av jonte 8D - 9 april 2012 14:52

ja har ingen aning om vad ja ska blogga om :) fast alså de är ju typ inga som läser endå :D så de kvittar, men iaf, för er som läser gör jag inlägg ju :DD   kommer ni ihåg att ja o linke redigerade igår? :))) ja visade ju aldrig linkes bild...

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards