jööntes blogg 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av jonte 8D - 31 mars 2012 15:38

jag får ofta frågor om hur bakrunden är stilla och hur man får regnbågstext...

så ja tänker länka till de inläggen!!


   


svar1: för att få bakrunden stilla och headern transparent gör du såhär:


gå in på inställningar -- menyavdelningar-- skapa ny -- htlm-kod


klistra in denna koden:

<html> <head> <style type="text/css"> body { background: url(klistra in bakrundskoden här!) fixed; margin:0; padding:0px 0 14px; text-align:center; background-color:#b7dde6; } </style> </head> <body> <b> <br> <a href="mypage.htm"></a> <br> <a href="mypage.htm"></a> </b> </body> </html>


där de står  klistra in bakrundskoden här klistrar du in bakrundkoden (innan för"()" )


för att få bakrund från google, se först till att den är större än 1300 x ngt för annars blir den för liten,

sen så klickar du då upp den,  HÖGERKLICKAR och klickar på egenskaper,

där de står "adress (URL)" den koden kopierar du!!

sen klistrar du in den i koden övenför ^


hoppas ni fattar för de är jättesvårt att förlklara!!


svar2: inläggen hittar ni häääääär :D



nej nu ska jag iväg till kusinerna sen på kalas :)


HAJDO :DD


hoppas de hjälpte er för många bloggare ger nt ut denna koden :)

Av jonte 8D - 31 mars 2012 12:18

hon har gjort en egenlåt som hon lagt ut på yt :D

ja är ju tvungen att visa den för den är så grym :D

hon heter hilma och är snart 13 år om ni vill veta :D


lyssna ;D


Av jonte 8D - 31 mars 2012 11:54

nu på lovet kommer de nog nt bli inlägg innan kl 12 för ja sover innan...

jag tänker fortfarande på om jag ska flytta, 2 vill och 1 vill nt..

1 har åsså erbjudit sig att fixa de ... :D

så jag behöver flera åsikter, ska jag eller n? :D


ikv ska jag på kalas hos min stora kusin (okejnt så stor...) som fyllde öuum.. 16 elr 15 igår... xD

jag har minne som en fisk .__.


 


hehe, king på att redigera ... ^ xD


men mst ducha nu tror ja o.o


HAJDO 8D

Av jonte 8D - 30 mars 2012 23:50

nu när de är påsklov har jag en massa tid att blogga, hoppas ja...

så vad ska jag blogga om? :D

jag har lite ideer själv..


header utlottningar (1 eller flera :D)


tävlingar med lite större pris än vanligt (typ att man vinner sak från önsken elr ja vet nt? :o)


loppis :DDD (alså msp saker 8D)


massa redigeringar :D


redigerings tävling


försöka fixa de hemliga blogg saken med linke (ja ni vet ju nt vad de e men skit samma... )


vad tycker ni, har ni andra förslag eller vad tycker ni om mina egna förslag? :D

ni kan ju ge mig utmaningar t.ex om ni hittar en video på yt me redigering så kanske ni vill at jag sak prova de elr ngt sånt :)


jaja.. kommentera snälla svenska folket :DDD (ja även ni från andra länder såklart :D)


Av jonte 8D - 30 mars 2012 21:58

som de flesta vet har linke flyttat till blogg.se och jag vet nt om jag åsså ska göra de...

isf skulle jag behöva ngn som kan fixa grunderna med att dela header och menyraden, fixa så att headern blir transparent när man sätter in den (har ALLTID failat med de :c)  men sen fixar jag ju resten själv...

vet nt hru jag ska göra, bloggplatsen är ju himla enkelt men blogg.se e ju mkt snyggare enligt mig... :DD

får se hur jag gör,

hur tycker mina kära läsare att jag sak göra? :DD


(förresten är stastiken kass :/ )

Av jonte 8D - 30 mars 2012 21:39

Jag fick 3 frågor typ om bakgrunder så tänkte svara :DNi undrar var jag hittar mina bakgrunder och jag svarar GOOGLE IS YOUR BEST FRIEND :))Sen hur jag får bakgrunden att sitta fast får ni kolla i arkivet typ i slutet av februari/början av mars ;)Men bloggar mer snart, hajdoo :D

Av jonte 8D - 30 mars 2012 21:39

Jag fick 3 frågor typ om bakgrunder så tänkte svara :DNi undrar var jag hittar mina bakgrunder och jag svarar GOOGLE IS YOUR BEST FRIEND :))Sen hur jag får bakgrunden att sitta fast får ni kolla i arkivet typ i slutet av februari/början av mars ;)Men bloggar mer snart, hajdoo :D

Av jonte 8D - 30 mars 2012 21:39

Jag fick 3 frågor typ om bakgrunder så tänkte svara :DNi undrar var jag hittar mina bakgrunder och jag svarar GOOGLE IS YOUR BEST FRIEND :))Sen hur jag får bakgrunden att sitta fast får ni kolla i arkivet typ i slutet av februari/början av mars ;)Men bloggar mer snart, hajdoo :D

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards