jööntes blogg 8D

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

en redigering till OwO

Av jonte 8D - 8 april 2012 22:08

ja o linke hade tävling igen (Y)

fats egentligen är de nt tävling :)

men vi redigerade iaf :D

vi hade en typ naken mst gubbe (nej ja e inget peddo -.-) så fick vi redigera den :D

ja gjorde trassel medans linke gjorde en vampyyyr :)

ja har nt sparat linkes bild.. smart va .___.

men ni ska få se min xDD

ja slarva jättemkt när ja måla klänningen ... xD


 

ja ni ser ju alla småfel men annars liknar den faktiskt ganska mkt tkr ja :D

när håret va brunt till o med sa min apa "ohh, trassel :D"

så man borde ju se de om man är en 9;årig tjej .. :DDD

jaja.. nu ska ja vara social på msp.. HAJDOO :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonte 8D - 10 april 2012 18:35

äntligen efter några timmars slit + mat pauser så är bloggen klar :DDDD   HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTEES.BLOGG.SE   HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTEES.BLOGG.SE HTTP://JONTE...

Av jonte 8D - 10 april 2012 15:24

till blogg.se :) jag är så trött på bloggplatsen så de e sjukt o.e sen kommer ju aldrig appen heller... :( men iaf, jag ska försöka fixa kodmallarna själv, annars ska linke hjälpa mig,.. vare sig hon vill de elr nt... :)))   så de är vad ja...

Av jonte 8D - 10 april 2012 08:41

Hejsan allihopa :DDDDD jag är sjuk idag så ja, de är ju kul för er eftersom de betyder att jag kan blogga men tråk för moi :( alså pallar nt blogga just nu .. Ska nig bara sova en stund .. :)) hajdoo :D...

Av jonte 8D - 9 april 2012 20:42

Heyy alla :))) om ni undrar varför jag inte uppdaterat så bra är de för att jag bloggar lite mer på mspswaag :D så om här inte är ngt nytt inlägg, kolla där :)))) där e förresten frågestund ned mig, linke, saff och skrill :DD jag känner mig ganska sj...

Av jonte 8D - 9 april 2012 14:52

ja har ingen aning om vad ja ska blogga om :) fast alså de är ju typ inga som läser endå :D så de kvittar, men iaf, för er som läser gör jag inlägg ju :DD   kommer ni ihåg att ja o linke redigerade igår? :))) ja visade ju aldrig linkes bild...

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards