jööntes blogg 8D

Alla inlägg under februari 2012

Av jonte 8D - 29 februari 2012 21:24

tjeeeeeeeeena :)
känner mig som en fakking maria montazami ._.

nej men har en massa at göra :O

borde plugga franska, borde fixa ny header, borde blogga mer o borde blogga på linkes blogg :))))))

trot ni ja gör ngt av detta? 8D

ja vet att ni trot NEJ men ni har FEEEEEL :D
ja gör ju faktiskt ett inlägg o de ingår i blogga mer :)

sen ska ja fixa ny header o plugga franska så ja e DUTTI ANNA ANKA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD


har btw gjort en bild till linke :)))
hon kommer ju hem imorron :DD
ni fåår gärna print screena denna o lägga in på eran blogg :)


 


bara så ni vet är det bara DENNA som ni får ta, INGEN ANNAN!!!!!


haar'e 8D

Av jonte 8D - 29 februari 2012 14:54

ja vet att ingen frågat men ja svarar ändå :)


GILLAR DU FRANSKA?

SVAR: JA ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR FRANSKA !!! JA STAVAR ALLTID RÄTT GLÖMMER ALDRIG NGN GLOSA OCH LYSSNAR PÅ LEKTIONERNA!!!!

men de va ju en lögn :)

iaf basketen gick bajstålle o vi kom 4;a av 5 lag ._.

1 JÄVLA POÄNG IFRÅN 3;A!!!!!!!!!!
FITTUNGAR!!!

okej.. VÅRDA SPRÅKET NU JONTE :@

vf de :(

FÖR TÄNK SÅ LÄSER PERSONER SOM ANMÄLER DIG :OOO

finns de sånna korkade människor ._.

JA TYVÄRR.. DU ÄR EN AV DOM! (Y)

nej :(((((

OKEJ :(


okej.. ja har fett tråk som ni märker -.-


haar'e 8D

Av jonte 8D - 29 februari 2012 14:54

ja vet att ingen frågat men ja svarar ändå :)


GILLAR DU FRANSKA?

SVAR: JA ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR FRANSKA !!! JA STAVAR ALLTID RÄTT GLÖMMER ALDRIG NGN GLOSA OCH LYSSNAR PÅ LEKTIONERNA!!!!

men de va ju en lögn :)

iaf basketen gick bajstålle o vi kom 4;a av 5 lag ._.

1 JÄVLA POÄNG IFRÅN 3;A!!!!!!!!!!
FITTUNGAR!!!

okej.. VÅRDA SPRÅKET NU JONTE :@

vf de :(

FÖR TÄNK SÅ LÄSER PERSONER SOM ANMÄLER DIG :OOO

finns de sånna korkade människor ._.

JA TYVÄRR.. DU ÄR EN AV DOM! (Y)

nej :(((((

OKEJ :(


okej.. ja har fett tråk som ni märker -.-


haar'e 8D

Av jonte 8D - 28 februari 2012 21:49

goobi hade min look 8D


 

HAPPY 8DD

http://gobecco.bloggplatsen.se


KOLLA IIIIIIIIIIIIIIIN ^ 8DD

förrestan.. flååååååt att min blogg varit en sån tråkig vanlig blogg idag...

typ "idag har jag gjort detta o detta o detta och detta har ja på mig.."

fett tråk.. så flååååååååt mig D:

lovar roligare bloggning i veckan :)


haar'e 8D

Av jonte 8D - 28 februari 2012 21:29

HEEEEEEEEEJ :D

ja e helt kass just nu ._.

har nt bloggat alls :O

men köpte present till min kompis idag :)

KÖPTE BEN&JERRY MILKSHAKE!!!!!

den va nt så god ._.

HAHA SKOJA 8DDDD

men imorron är de basket turnering 8DD
najs att slippa lektioner :)

ja pallar nt blogga faktiskt flr ja e skeeta trött ._.

har sovit för lite de senaste nätterna :(


men haar'e 8D

Av jonte 8D - 27 februari 2012 16:09

haha är trött för ja är trött...

o deprimerad för vädret ._.

FETT TRÅK ME SNÖ/REGN D:

iaf.. ska plugga lite nu.. (Y) ._.

en ny fråga på msp iaf :)


 

ja röstade såklart på tiger :DD

men ja levlar om 6.000 !!!!!!!!!!!!!!!!

HÖR NI 6.000 8DDDDDDDDD

snälla ge auto elr se mina filmer elr gilla min nya artbook elr se filmer jag är med i.. :DDDD


haar'e 8D

Av jonte 8D - 26 februari 2012 20:07

tjjjjjjeeeeena :D

hemma nu efter trevlig kväll/eftermiddag :)
har ont i huvvet o stannar bara uppe för att BB e senare :)

vet ni vad...

JAG LEVLAR SNART 8DDD


  

liten bild ._.

men har 12.000 kvar :(

SNÄLLA GE AUTO O SE MINA FILMER.. HAR KORTFILMER LÄNGST BAK OCKSÅ!!!

8DD


skulle lätt behöva en alvedon ._.

men de hittade ja nt så ja tog godis :3


haar'e 8D

Av jonte 8D - 26 februari 2012 12:20

idag blirre familje fest (Y)

skoja..

men först ska man träffa kusinen och senare fira kusinerna 8DD
haha.. jag har många kusiner x)

men mst dra nu o.o

hinner tyvve nt blogga idag :(


haar'e 8D

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards