jööntes blogg 8D

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av jonte 8D - 2 mars 2012 22:30

i BB ska hanna w elr jessica ut xDD

men vet ni.. JAG HAR KÖPT WINDWEATHER elr hur de stavas PÅ MSP xDD

okej.. de va bara de ..

kommer nog nblogga mer idag :(

imorron åker ja till halmstad o träffar en kompis (Y)

blogar nog endå 8DD

haar'e 8D

Av jonte 8D - 2 mars 2012 20:31

ja har redigerat en bild, okej.. ja gjorde ett skivomslag med färgiga foton men endå :))


 

ja de är då min kusin maja osm ja skriver om lite då o då på bilden (Y)

detta är typ de närmsta irl nu kommer komma 8DD

men fint/BAJSFULT xDD


haar'e 8D

Av jonte 8D - 2 mars 2012 17:40

JAG E MER PRO ÄN HENNE 8DD


 

tog hela för fick en så rolig bild på loreen xD

men de ja o linke skrev va:


L= linke J= ja/jonte


L: MEN K

L: ja orkade nt läsa så mkt

J: bara för du är lat o nt lika pro som ja

J. du är tyst... de ebtyder att du håller med

J: betyder*

J: JAG VISSTE DE 8DD


HAHA LINKE, JA VISSTE DE 8D

Av jonte 8D - 2 mars 2012 17:40

JAG E MER PRO ÄN HENNE 8DD


 

tog hela för fick en så rolig bild på loreen xD

men de ja o linke skrev va:


L= linke J= ja/jonte


L: MEN K

L: ja orkade nt läsa så mkt

J: bara för du är lat o nt lika pro som ja

J. du är tyst... de ebtyder att du håller med

J: betyder*

J: JAG VISSTE DE 8DD


HAHA LINKE, JA VISSTE DE 8D

Av jonte 8D - 2 mars 2012 15:56

ja har precia bakat muffins..

ni bara " idag igen ._. "

jag svarar då att ja baka hos kompis och ja ville ha egna muffins!!!

haha baka likadana... xDD

noob ja e :(

men iaf, har fått lite frågor :D


 

SVAR:

1. antisa e min nyaste vän som ja chattar med, annars år de bara linke, katt saff, coco, skrill o eríc..

och den enda ja har kännt i över 5 år e eric xD

2. de blir ja ju, ja e lvl  nu? xD

3. 3/4 kungliga dagen (Y) elr 24/12 :)

4.misen til katt 8DD 

elr lilleskutt elr fidso till min kusin som heter maja xDD

5. thai tror ja :D

6. turkos elr svart elr lila tror ja :P


tack för frågorna (Y)

 nu ska ja kränga muffins (D)

Av jonte 8D - 2 mars 2012 07:16

tjena, sitter o äter bräääkfast 8D

min syrra ser på ngt barnprogram typ dora o boots 8DD

JA MST KOLLA JU!!!

de är mitt favoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :))))

7 dagar kvar :DD

snaaaaaaaaaaaaart D:

alså får e feda fula :o

nej, fåret shaun elr hur se stavas han e GÖLLIG (L)

ja ska gifta mig med honom :)

NEJ FAN HUR TÄNKTE JA DÄR, DÅ BLIR JA JU SLÄKT MED EN MASSA ANDRA JÄVLA FÅR :OOO

nej.. ja gifter mig me en barbapapa ist :)

HAJDOO 8D


   

nt alls googla bilder nejnej. xD

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards