jööntes blogg 8D

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av jonte 8D - 21 mars 2012 20:37

HÖÖÖJ, :D

sitter här och chillar lite, ska snart duscha :DDD

fick en kommentar som man kan ta som man vill :)


 

man KAN ju ta den som en typ såhär vanlig kommentar bara så MEN eftersom jag är jag tar jag den negativt :)

och så kan de bero på att ja fått 2 hatkommentarer precis ...

men

SVAR: som sagt vet ja nt om du menade negativt elr nt men iaf, mitt rekord innan vad 106 utan novindras länkning, de är alså 9 personer .. 9 personer är NT så måånga, de skulle jag klarat utan novindras hjälp också antagligen! visst är jag tacksam att novindra länkade och ja fick säkert en del nya läsare osv. MEN ja vill nt bli länkad om ja ska få sånna här kommentarer, ja blir laddad med dålig energi och då blir bloggen automatiskt tråkig och ingen vill läsa en tråkig blogg,  från mitt perspektiv ser jag att du lika väl kunde ha skrivit:

tur att novindra länkade, för din blogg är nog inte tillräckligt bra för att komma upp i 115 läsare utan ngn storbloggares hjälp! ;)

så ser jag de :)

men du kan ju ha menat ngt annat så isf skit i detta men ja vill bara berätta allt ur mitt perspektiv :D


förlåt för många tråkiga inlägg men alla som själv har fått hatkommentarer/mail förstår nog ;DD

jag bloggar kul om ni beter er kul, alså skickar roliga kommentarer, ställer roliga frågor osv :)))


 

lite fail på näsan, JAOOOO 8DDD

Av jonte 8D - 21 mars 2012 15:19

när jag kom hem så sa mamma "DU ÄR INBJUDEN PÅ VÅFFELPARTY" ja bara -.-

men de va gott iaf :)))

så bara för att ja nt tog ngn bild så blir de litet collage :D


 


sen lite nya saker på msp :)


 

medelanda ikonen och yt :)

sen är klubbarna borta :D

 

här e klubbarna ist :)


men sak träna snart, HAJDO 8D

Av jonte 8D - 21 mars 2012 07:38

FÖR JAG FICK REKORD :DDDDDDDDDDDDDD

HIMLA GLAD ALSÅÅÅÅÅ 8DD


 

de e gryyyyyyyyyyyyymt :DD


 

Av jonte 8D - 21 mars 2012 07:26

hejhej,

fick en ny kommentar av den som låssas att den är jag,

nu gick den över gränsen och ja vet att ja nt borde lägga energi på de MEN efter som jag är jag så gör ja de endå :)

nu ska få se hans/hons fråga denna gången..


 

SVAR: hej igen -.-

1. jag e NT tjock, ja tränar 6-7 h i veckan och nt fan e ja tjock då shut up :))

2. vilken kommer du döda? :o

3. mitt namn är mitt namn, mina föreldrar gav mig de och ja fick nt bestämma själv, fick du? :)

4.ja är 13 snart och du verkar ju vara 5 :o

5. alså väx upp -.-


det är sånna här människor som gör bloggandet det ett tvång, alså så det nt är roligt!

hur kan du veta ngt om mig när du ALDRIG har träffat mig :o

de är rätt coolt att du kan de för de kan ju nt vi andra, lust att berätta hur du gör?

alså jag har din ip adress och kan anmäla dig om du fortsätter med det du gör för att INGEN bloggare vill ha sånna här frågor/kommentarer ?!

sånna som du kan hålla sig undan från bloggvärlden och skaffa sig ett liv :)

tack och hej!!


okej, ni andra som läser, ta nt åt er alls!!

ja blev bara lite förbannad :))

JA ÄLSKAR MINA ANDRA LÄSARE :DD

men hoppas ni vet de att uten er så skulle denna blogg nt finnas :)

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards