jööntes blogg 8D

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av jonte 8D - 23 mars 2012 20:38

DOM VÄXER UPP SÅ FORT :'((((

nej men dom e nog klara om typ 10 min elr så :))))))))

I'M SO EXCITED :DDDDDD

hahahah...

låter som en jäkla mamma som får barn för första gången... xDDDDD

nej men ja mst tagga ner lite o.o


HAJDO 8D

Av jonte 8D - 23 mars 2012 20:11

hahahaha, socker kick :DDDDDDDDDDDD

cola + maräng smet = ANANAS :DDDDDDDDDDD

jag har iaf gjort maränger,....

de är i den heta manick som vi kallar UGN... DUNDUNDUUUUUUUUUUN :D

de ska stå där i UNIEFÄR 1 TIMME :'((((((((

men iaf.. JAG LOVAR denna gången att ni ska få se dom :))))))))

en liknar en kuk, kul va ;DDDDDDD

kanske nt jätte .... .___.

känner att inlägget blir BAOOOTA FLAMSIGT NUUUU :OOOOO

STACKARS ER SOM MST STÅ UT MED MIG!!!!!

fast ni väljer ju själva....

om ni skulle sett vad som pågår i mitt huve så skulle ja sitta på mentalsjukhus med karlsson på taket :)))


DE VA ALLT FÖR DENNA GÅNGEN, :DDDDD


HAJDO :)

Av jonte 8D - 23 mars 2012 19:04

idag har de hänt både bra och sugiga saker :))

jag sak lista top 5 :DDD


BRA SAKER:


1. ja älskar sånna ord vitsar typ säg jag har en rund katt i sängen jättesnabbt :DD

de blir jag har runkat i sängen :)

elr den

- säg spring på engelska

-run

-säg bil på engelska

-car

säg snö på engelska

-snow

-säg penna på engelska

- pen

- säg de fort

-runcarsnowpen (runkar snoppen)


HAHAHA, dålig humor jag har...

eller..

-säg isac min bror på eneglska

- isac my brother ( i suck my brother)

XDDDDD

de va iaf nr 1 på min lista för vi sa sånna ordvitsar i skolan :))


2. det var cheeebab, pommes och vitlöks sås i skolan idag :DDDD


3. pappa gav mig pengar att köpa glass för så köpte en ben & jerry :DDDD


4. jag bad pappa köpa ostbollar men han sa nej, då frågade ja mamma och hon köpte de... xDD


5. jag har ändrat min design och den blev bra :DDD


nu till de dåliga idag:


1. pappa köpte äckel godis :c


2. min lärare fick bitchblicka oss när vi kom försent för att vår gympalärare släppte oss försent -.-


3. min apa har en apkompis som sover över -.-

och de betyder .. VAKNA UPP TIDIGT IMORRON :'((((


4. linke och jag har nt diskuterat vår hemlighet... :c


5. JAG HAR NT SETT HG ÄN DD:


hehe.. fin lista :DDDDD

nu sak ja göra maränger :DD


HAJDO 8D

Av jonte 8D - 23 mars 2012 17:25

KÄNN PEPPEN :))

FÖR IMORRON ÄR DE HUNGERSPELEN :DDDDDDD

för att fira de ska jag göra maränger senare :DDDDDDDDDDDD

hahahahahaha.. x)))

ja vet nt om ja orkar men jag e så sugen på maränger .__.

pappa e helt fukkad just nu oh är as stressad och bara HJÄLP TILL JONTE OCH APAN* !!!!

just nu spelar why am i crying och vet ni vad min lillasyster viskade?

"pappa blir nog lugn av denna musiken" xDDDDDDDD

DOG XDD


MEN HAJDO 8DDD

bloggar mer snart :)


* alså min syrra heter nt apan men ja vill nt säga hennes namn här på bloggen :)

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards