jööntes blogg 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av jonte 8D - 15 mars 2012 20:41

HEJHEJ :DDD
har en roligt sak att berätta som nog alla vet....


 


JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

men iaf, de e nytt tema på msp som ja nt diggar...

sen så har ja bestämt att ja nt kommer ha fler vänner från och med nu :)


HAJDOO 8D

Av jonte 8D - 15 mars 2012 07:38

idag smäller de..

idag får vi reda på om de blir 11 elr 15 års gräns....

DE MST BLI 11!!!!!

annars kommer ja vara deppig hela dagen imorron ....

nej nu mst ja dra till skolan D:


hajdo :)

Av jonte 8D - 14 mars 2012 15:00

ja gör pannkakor just nu vettni xD

ja suger på de ._.

men iaf ..

mst ta pannkakan nu!!

hajdo :)

Av jonte 8D - 14 mars 2012 07:29

tjuuuuuuuu :DD

sitter och äter frukost med min apa :)

hon dricker te och äter nallekorv som ja :D

vi har jättetrevligt jag och min apa :D

och min apa e då min 8 åriga syster :))))

hahahah.. xD


 

mamma tog orginal bilden drf e den suddig ._.

Av jonte 8D - 13 mars 2012 19:39

redigerade sminkningen på selena gomez... x))

hade tråk och inga bättre ideer :)


före:

 

efter:

 

håret ska vara så bara så ni vet :))

och ja de är nt så snyggt ja vet men den är gjort på mindra än 10 min :O

Av jonte 8D - 13 mars 2012 17:16

nej, på HG SÅKLART!!!!!

:DDDDDDDDDDDDDDD




från peetas intervju :DDDDDDDDDDDD

Av jonte 8D - 13 mars 2012 12:11

PUSSYYYYYYYYYYYYYYYYYYYT!!!

tjena små bävrar :)))

min kusin besrättade precis om ngra 1d utmaningar och ja ställer upp som en god kusin och med tävlare :)))

så alså när vi ser en katt ska vi skrika PUSSYYYYYYYY as  högt :)

och så får vi nt äta med sked och de blir svår eftersom de är soppa på torsdag ._.

varje sak man kan se sig själv i mst man spegla sig i :))

man ska skita i vad man äter :D

och man ska säga helt flippade saker som tillexempel jag är en böna med diaree :DD


NU SKA JA LUNCHA MED MINA KÄRA KOMPANJONER :)))) elr kanske champingjoner :O


HAJDO :D

Av jonte 8D - 13 mars 2012 12:11

PUSSYYYYYYYYYYYYYYYYYYYT!!!

tjena små bävrar :)))

min kusin besrättade precis om ngra 1d utmaningar och ja ställer upp som en god kusin och med tävlare :)))

så alså när vi ser en katt ska vi skrika PUSSYYYYYYYY as  högt :)

och så får vi nt äta med sked och de blir svår eftersom de är soppa på torsdag ._.

varje sak man kan se sig själv i mst man spegla sig i :))

man ska skita i vad man äter :D

och man ska säga helt flippade saker som tillexempel jag är en böna med diaree :DD


NU SKA JA LUNCHA MED MINA KÄRA KOMPANJONER :)))) elr kanske champingjoner :O


HAJDO :D

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards