jööntes blogg 8D

Alla inlägg den 4 april 2012

Av jonte 8D - 4 april 2012 23:18

träffade lite personer som ville vara med i bloggen :D


 

från vänster: jag, blame, izabella, bina & carro :)


kanske kommer fler bilder, kom bara till mitt rum så kan du åsså vara med :D

Av jonte 8D - 4 april 2012 22:22

tjena lexet, står du hääär o smular? :)))

iaf,.

vissa missförstod mig med tävlingen att den som kom etta fick pris ett...

så är de IIIINTE :DD

den som kommer etta får välja antingen pris 1, 2 eller 3 :))

sen får tvåan välja av dom som blir kvar och trean får då de sista priset,

om någon om 2;an o 3;an inte vill ha ngn av prisen som finns kvar drar ja en ny tvåa eller trea :))

och dessutom så


ÄNDRAR JAG SLUT DATUMET!!!


jag har redan fått många tävlande och jag


måste hinna fixa priserna innan skolan börjar så


jag tar faktiskt imorgon kl 23.59 :))


så nu vet alla de :DD

visst har aj varit ganska duktig på att blogga idag :DD?

Av jonte 8D - 4 april 2012 19:52

hitta tutorials på yt och ville testa såklart :D


 


denna blev ganska najs ^

 

denna faila ja på vet ja men... xDD


de är sjukt kul att så många är med i tävlingen :DDD

GLAAAAAAD BLIIIR JONTEEEEEE :DDDD


Av jonte 8D - 4 april 2012 18:16

tjeeeeena,

va hos kusinen och såg HG idag igen :))

de hade laddat hem den, faast de va ngn som hade filmat så de va sämst kvalitet och så såg man lite människor gå där då och då.. xD

fast den va ju lika bra endå :))

fast nu hittade man flera fel och så..

fast man kunde ju replikerna lite nu.. xDD

jaja, om ni nt sett Hg tycker jag att  ni sak gå direkt in på sf.se beställa biljetetr och ta er till en biosalong :))


HAJDOO :D

Av jonte 8D - 4 april 2012 11:59

heeeeeeej :)

de e nytt tema på msp, de e helt ja ja vet nt..

men de liknar alice i underlandet .__.

iaf , jag har gjort klad sötnos8's header :D

vill ni se? :))

http://oi42.tinypic.com/24dpvfk.jpg

klicka på länken ^

men hon hade tydligen gjort enn inlägg om mig på sin blogg så kolla den :DDDDD

http://mspsweetie.bloggplatsen.se :)


HAAR'E 8D

Av jonte 8D - 4 april 2012 10:42

nu ska jag ha en tävling igen :)

denna gången finns de treee pris 8D

ettan kommer få välja först, sen 2;an sen 3;an.. ja ni fattar :D

okej.. då kör vi..

är ni nervösa..

jag är de.. LIIIITE :DDD


 


eftersom denna tävling kan ta lång tid får ni ända till på lördag kväll på er :D

hoppas nu att ni vill var med för annars är de inte länt att ha tävlingar :DDD



Av jonte 8D - 4 april 2012 10:13

fast de skulle ta aldeles för lång tid ;S

men jag har iaf valt ut några speciella :D

och er som nt visas, tro INTE att jag nt bryr mig för jag blev så sjuuuukt glad när alla ni sa grattis :DD

jag typ satt här för mig själv och flinade, jag såg säkert skitrolig ut x))

så jag bryr mig om ALLA men jag kan ju inte ta med alla, tyvärr :(



presenterna:

     



artbooks:

 


och chatten_

här såg ja nt vad mallan hade skrivit förrens kanske 4 timmar efter .__. 

 

ja tog me skrillo för att hon är nääästan bäst :))

 

madde kom med för att vi är joline och magnus :D

 

matilda kom med för att han skrev heeeela ja må han leva sången.. fast jag tog bar me första versen :)

 

jag tog me kev för att han kom på att jag fyllde år efter vi hade chattat i en kvart x)

sen gillade han alla mina artbooks och looks och kollade mina kortfilmer som present :D

han fick kramp i handen ljög han om :)

 

linke kom med för att hon gav mig ett muppigt lamm :)

nej men bar aför att vi har den sääämsta humorn x)

 

sen kom saff me för att jag elskar henne :)))


nu kommer kommentarer:

  

peace kom med för att hon skrev en fiiin kommentar och la in lite HG känsla.. x))

 

sen så kom fjörtan för att hon blev lite ledsen när jag nt hade ngt på min lista.. men de är TANKEN som räknas :DDD


TACK SÅ HEEEEEEEMSKT MYCKET ALLA, NI ÄR BÄÄST I HELA VÄRLDEN!!!


 

Av jonte 8D - 4 april 2012 09:18

de är alså vad ni vill ha? :DDDDDD

förrutom min kusin som ville att jag skulle skriva om hennes sockerkickar och köttbullar :)

jag ska fixa sötnos8's header idag och så ska jag visa alla grattis jag har fått tror ja x))

fast de kan bli en del... O.O

så kanske bara tar typ presenterna och några som skre lite såhär extra x)

ja de får nog tyvärr bli så..

för de va så många.. ja kommer nt ihåg alla .. .__.


de komer snart :D

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards