jööntes blogg 8D

Alla inlägg den 5 april 2012

Av jonte 8D - 5 april 2012 23:08

tyvärr kan jag inte visa resultaten ikväll för att safy har nt skickat de .___.

SNABAB PÅ SAFF!!!!!!

men kolla gärna min nya film åsså :DD

när ja fått 15 som har sett den så kommer ja göra del 2 :)

men iaf, ja ladda hem lite nya typsnitt innan idag (Y)


 

haha snygga vavavavavavva? :DDD
men saff om du nt skickar dom så väljer ja själv ut vinnarna!!!


imorron åker ja till en kompis så inte så mycket bloggande då, sak fixa lite tidinställda har ja tänkt mig (sover hos kompisen en natt) hoppas ni överlever endåå :)))

sen kan ja nog blogga lite från mobilen 8DD


nu får ja nt ha datan mera :(((

så ja..,

HAJDOOOO 8DDD

(har jätte bra statistik även idag, NI ÄR BEEEEST :DDDDDDDD)

Av jonte 8D - 5 april 2012 21:05

ja bara väntar på min dommare (saff)

ja, hon är inte med i tävlingen så hon får bestämma,

alla kommentarer som är gokända vann alså inte :)

är just nu 4 personer i finalen :)

så resultaten kommer senare ikväll :DDDD

men alla som inte vann, era bidrag va såklart också jättegrymma, blev sugen allas ägg .__.


HAJDOO :D


 

för den rätta känslan lägger ja upp bild på mina påskägg irl :DD

Av jonte 8D - 5 april 2012 20:16

tävlingen avslutas snart.. HALV 9 !!!

de är om 12 min :))

så alla som nt har anmält sig, ANMÄL ER NUUU :DDDD



Av jonte 8D - 5 april 2012 16:04

alla kommer ihåg min video på yt

äckligt med aniktet.. ja alla vet :)

nu e de så att ja har fått as många visningar enligt mig o.o


 


kolla.. 21 210 LIKSOM O.O


OMGGGGG :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ska snart ut o byta mina converse sen ska jag träna till 7.. bloggning efter de :D

hoppas verkligen att bloggplatsen appen kommer till app store snart så jag kan blogga ännu mera.. :D 

Av jonte 8D - 5 april 2012 13:37

okej..

den senaste som gav auto var...


 

kkortfilmer.: :)


ja känner nt dinna snubben men har verkar schysst och han verkar levla sjuuuktligt snabbt o.o

eftersom ja nt känner han så är de nt mkt jag kan säga tyvärr,

kolla hans o moas blogg http://kkortmoa.bloggplatsen.se de kan ja iaf säga om han x))

gillar hans stil åsså (Y)


om du åsså vill göra 10 dagar fråga mig först tack :)


HAJDO 8D


Av jonte 8D - 5 april 2012 13:20

men jag vakna precis...  (8)

ja sitter just nu o säter frukost o dricker oboy som ja nt gjort på 10000 ååååååår O.O

okej.. nt 10000 men ni fattar :)

och ni bara "okej jonte, intresseklubben hissar flaggan direkt .___. "

hahahahaha.. ja älskar oboy. man blir typ full då (L) XDDDD


men kommer ni ihåg att ja sa igår att jag skulle ha en utmaning till mig själv... :))

ni ska nu få reda på de :D


 


alla frågor e gjorda av mig x)

ska bara logga in på msp o se vem d är så kommer de i nästa inlägg :DD

Av jonte 8D - 5 april 2012 00:28

JAG HAR FÅTT ETT BESÖKSREKORD på 135 PERSONER :OOO
NI ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA BÄÄÄÄÄÄST!!!!!

ja ska gå o lägga mig nu men imorron ska jag blogga mera :DDDD

fortsätt delta i tävlingen och imorron kommer ett nytt spännande uppdrag för lilla jontee :DDDD

KEEP ON READING PEOPLE, AJ LAAAV JUUU :DDDDDDDDDDDDD

Tidigare månad - Senare månad

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards