jööntes blogg 8D

Alla inlägg den 3 april 2012

Av jonte 8D - 3 april 2012 20:16

tack för alla grattis jag har fått idag :DDDDD

himla glaad :))))))))))))))))))))))

oj.. överdrift o.o

men iaf, visa lite mer vad jag fått av alla läsare o folket på msp imorron för ikv ska ja träffa kompisar :))

så imorron kommer  de upp ett fett inlägg om de :DD
yeah buddies :DD


HAJDO :D

Av jonte 8D - 3 april 2012 12:15

ja, ni kanske ser att de är en "nye" header..

den är ju jättelik de andra men jag har sattis msp göbben på andra sidan nu, ökat kantrasten lite..

sen har jag bytat typsnitt och bytt till lila tema ist för blå x))

ja den har ja provat en annan pensel åsså som ni ser :D

typ de ..

men sötnos8, du mpste maila mig på msp!!


1. vilka kläder

2. vilken animering

3. vilken bakrundsfärg

4. om du vill ha den insatt eller nt

5. om du vill ha en insatt lösen isf :)


skriv mail till mig senast ikväll annars dras en ny vinnare!


HAJDO 8D

Av jonte 8D - 3 april 2012 08:17

tjena mittbena ala glada påskkycklingar :DDD

nu ska jag berätta min morgon hitills :DD


jag vaknar av den faaalsk sång (by mamma o apan)

de kommer med 2 paketer .__.

SEN SÅ SÄGER MAMMA ATT DE HAR FLER FAST DE NT KUNDE BÄRA DOM *PUST* xDD

sen öppnar jag dom :DD

får typ 2 tröjor, converse, skosnören, ja.. senil... juste iphone 4s :DD

sen fick jag jeans åsså ju o.o

jag blev nöjd i och med att jag nt trodde att ja skulle få iphone förrens till sommaren :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

nu ska jag äta liter mera pannkakor :DDD


HAJDO :DD

(alla presenter och typ annat jag får under dagen på msp eller typ läkningar på bloggen kommer visas upp senare :DD)

Av jonte 8D - 3 april 2012 00:11

IT'S MY DAY TODAY :DDD

 


WIIIIEEEEEE 8DDDDDDDDDD

ska nog gå o lägga mig :)


HAJDOOOOOOOOOOOOOOO 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Tidigare månad - Senare månad

MER OM MIG.. typ o.e


HEJ :D
jag heter jonte, är 13 fkn år och spelar msp :)
på denna bloggen kommer ni få läsa om en massa knas och skoj och en del redigeringar dyker upp :D
för att göra den långa historian kort så är ja en glad skåning i mina bästa år o3o

FRÅGA MAAJ 8D

92 besvarade frågor

GÄÄSTISBOKEN 8D

RÖSTA HÄÄÄR 8D

hur ofta läser du min blogg... (okej, linkes fråga egentligen)
 24/7
 några ggr per dag :)
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig.. förrutom nu då..
 när jag känner för de..
 HAR DU EN BLOGG :OOOO

läs!

 

Sök i bloggen

ANGÅENDE HEADERS!

 

Senaste inläggen

MAJ FRÄÄNDS 8D

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS



kom till msp :D

 


Ovido - Quiz & Flashcards